Station Den Haag Staatsspoor was een spoorwegstation in Den Haag. Het station werd geopend op 1 mei 1870 en bleef in gebruik tot in 1973, toen het op dezelfde plaats werd vervangen door het veel grotere station Den Haag Centraal.
Station Staatsspoor, Den Haag ยท Friday, Jul 2, 2021 ๐ธ (Shared)
Leave a Reply